El temps ens ha fet ballar la barretina però al final... la Castanyada hem pogut celebrar. Al pati de l'escola, tots els nens i nenes d'Educació Infantil i Cicle Inicial hem pogut menjar castanyes i fruits de la tardor. Això sí, primer hem fet gana jugant als jocs que els pares i les mares ens han preparat. Ha estat una festa molt divertida! Gràcies a tots i a totes!!!!
El divendres passat vam celebrar la Castanyada amb els nostres companys de P-3, P-4 i P-5, vam fer jocs tots junts i ens ho vam passar molt bé. Els pares i mares ens van preparar un teatre molt entretingut i, aquest any, vam tenir una castanyera molt especial: l'Anna Obradors, de la qual ens vam acomiadar perquè es jubilava. Aquí teniu unes quantes imatges d'aquesta festa.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada