L'Aritz ens ha presentat l'instrument que toca: el saxo. Ens ha explicat que pertany a la família del vent, per això s'ha de tenir una bona bufera per fer-lo sonar.
Hem vist la canya, els claus i la campana. Ens ha fet un petit concert que ens ha agradat molt.
El divendres passat vam celebrar la Castanyada amb els nostres companys de P-3, P-4 i P-5, vam fer jocs tots junts i ens ho vam passar molt bé. Els pares i mares ens van preparar un teatre molt entretingut i, aquest any, vam tenir una castanyera molt especial: l'Anna Obradors, de la qual ens vam acomiadar perquè es jubilava. Aquí teniu unes quantes imatges d'aquesta festa.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada