Han vingut els Mossos a fer-nos una xerrada sobre seguretat vial. Ara el nostre comportament vial serà ben adequat! Aquí en teniu unes fotografies!
El divendres passat vam celebrar la Castanyada amb els nostres companys de P-3, P-4 i P-5, vam fer jocs tots junts i ens ho vam passar molt bé. Els pares i mares ens van preparar un teatre molt entretingut i, aquest any, vam tenir una castanyera molt especial: l'Anna Obradors, de la qual ens vam acomiadar perquè es jubilava. Aquí teniu unes quantes imatges d'aquesta festa.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada