Salta al contingut principal

Celebrem Sant Jordi a l'escola

Bon dia! 

Com que demà farem festa... Avui hem celebrat Sant Jordi. Hem fet un drac amb bosses de paper, una parada de llibres...


Els dracs i les roses de 1r A.

La parada de 1r A.

La parada de 1r B.

La parada de 2n. 

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Celebrem la Castanyada - 28 d'octubre de 2016

El divendres passat vam celebrar la Castanyada amb els nostres companys de P-3, P-4 i P-5, vam fer jocs tots junts i ens ho vam passar molt bé. Els pares i mares ens van preparar un teatre molt entretingut i, aquest any, vam tenir una castanyera molt especial: l'Anna Obradors, de la qual ens vam acomiadar perquè es jubilava. Aquí teniu unes quantes imatges d'aquesta festa.

SORTIDA AL CANADELL

Els alumnes de cicle inicial van anar de sortida a Can Canadell, al municipi de Calders. Allà van fer una activitat on van entrar al món dels contes a través d'activitats a la natura.

ENDEVINA ENDEVINALLA...

Sabreu la solució de l'endevinalla que els alumnes de 1r A hem inventat??? Sóc un pont de molts colors, que surto quan plou i fa sol. Amb els ulls em pots veure, però amb les mans no em pots tocar. Qui sóc?